Logo

Logo

niedziela, 17 sierpnia 2014

Forest Whispers vol.VII

...wakacje,wakacje, wakacje...
dzięki nim mam spore zaległości na blogu,
niebawem pojawi się także wpis z mojego wyjazdu :)
...ale teraz pokażę Wam moją nowinkę 
o ile można ją tak nazwać, gdyż zaczęłam te kolczyki kilka miesięcy temu
i dopiero teraz skończyłam...
Troszkę zapomniana przeze mnie
seria "Forest Whispers"
dostała nowego wyglądu poprzez dodanie drugiego metalu - miedzi :)
Bardzo spodobała mi się ta mieszanka, więc na szybko zbliżającą się jesienną słotę, powstały nowe projekty.
Na razie tylko w moim szkicowniku,
 lecz niebawem wszystko nabierze materialnych kształtów :)))))
A teraz zapraszam do oglądania :)






                             Kolejne kolczyki z serii "Forest Whispers" tym razem w wersji mix.
Wykonane z oksydowanego srebra oraz miedzi. 
Z dodatkiem pięknych minerałów takich jak: łzy Labradorytu oraz oponki zielonego Kwarcu i Pirytu stwarzają niezwykłą aurę tajemniczości.
 Szczególnie polecam kobietom, które lubią długie, przykuwające wzrok kolczyki. Długość od szczuty bigla wynosi 7 cm a waga jednego z nich to 5 g. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz