Logo

Logo

czwartek, 4 grudnia 2014

Mysterious World

Dawno mnie tu nie było...
Ale powoli postaram się nadrobić zaległości :)
Zacznę od tych najnowszych prac, które powstały w ciągu ostatnich dni w mojej pracowni.
Jedną z nich jest...
ten okazały wisior, który przyznaję się spędzał mi sen z powiek,
bo do końca nie byłam pewna jego formy.
Ta niepewność pozostała do samego końca pracy nad nim.
Dopiero podczas jego sesji zdjęciowej przekonałam się do niego na 100% :)
Zresztą sami zobaczcie...




Okazały wisior wykonany z oksydowanego srebra pr.999 oraz 930. 
 W srebrnych konarach tajemniczego drzewa, które powstały w technice AC Silver - swoje miejsce znalazł również jaspis w kilku odcieniach brązu.
 Wisior o wymiarach 43/38 mm został zawieszony na naturalnym czarnym rzemieniu o długości 50 cm. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz